دعوت به همکاری

آگهی دعوت به همکاری سایت و فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال

با سلام و عرض احترام به همه دوستان عزیز

در اینجا از تمامی افرادی که دارای مهارت و استعداد در زمینه ی تولید محتوای دیجیتال هستند و تمامی عزیزانی که به تهیه و تولید محتوای دیجیتال علاقه دارند دعوت می کنیم تا با ما (سایت و فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال) شروع به همکاری نمایند.

اگر هر یک از شما دوستان عزیز مراجعه کننده به سایت محتوای دیجیتال به بررسی سایت ما بپردازید به سرعت متوجه خواهید شد که در حال حاضر فعالیت اصلی سایت، ارائه مطالب و محتواهایی دیجیتال است. در واقع در سایت و فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال فایل هایی ارائه می شود که می توانند برای دیگران مفید و کاربردی باشند.

این فایل ها فرمت های مختلفی داشته ولی عمدتا به صورت فایل هایی متنی همچون ورد (word)، پی دی اف (pdf)، پاورپوینت (powerpoint)، نمودار های اکسل (excel) و مواردی این چنینی هستند.

دعوت به همکاری سایت و فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال

دعوت به همکاری سایت و فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال

آگهی دعوت به همکاری

به همین دلیل و در این راستا ما از تمام افرادی که دارای توانایی تهیه و آماده سازی فایل هایی کاربردی و مفید هستند دعوت می کنیم تا مطالب و فایل های ارزشمند خود را برای ما ارسال کنند تا بر روی سایت قرار داده شوند و در دسترس دیگران قرار گیرد و درآمد حاصل از فروش این فایل ها را برای شما به ارمغان آوریم.

در واقع اگر شما یک فایل مناسب و کاربردی در اختیار دارید که می دانید می تواند برای دیگران مفید باشد و افراد زیادی به آن نیاز دارند و مشتریان زیادی خواهد داشت می توانید آن را به آدرس ایمیل ما به نشانی mohtavayedigital@gmail.com ارسال کنید تا پس از بررسی و تایید محتوای آن بر روی سایت و فروشگاه قرار گیرد و برای شما درآمدزائی داشته باشد.

دعوت به همکاری فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال

دعوت به همکاری فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال

در مورد فایل های ارسالی چند مورد زیر باید مدنظر شما قرار گیرد:

۱- فایل شما به هیچ وجه نباید کپی فایل شخص دیگری باشد و باید حتما توسط خود شما آماده شده یا برداشت و روش تازه ای برای یک موضوع توسط شما باشد. و یا اینکه تهیه کننده اصلی آن با انتشار آن به صورت فروش اینترنتی مخالفتی نداشته باشد.

۲- هر چه حجم فایل کمتر باشد بهتر است. ترجیح ما فعلا بر فایل های کمتر از ۲ مگابایت است.

۳- فایل باید حتما صحیح و سالم بوده و به هیچ ویروس و بدافزاری آلوده نشده باشد.

۴- برای هر فایل حداقل ۳۰۰ کلمه توضیحات همراه با حداقل ۳ عکس به صورت مجزا آورده شده باشد. توضیحات می تواند شامل بخشی هایی از مطلب اصلی یا بخش آغازین آن باشد (برای مشاهده موارد مشابه می توانید به مطالب موجود در فروشگاه محتوای دیجیتال مراجعه کنید).

۵- قیمت گذاری ارزش فایل توسط خود تهیه کننده فایل صورت می گیرد و در سایت درج می شود. البته قطعا هر چقدر قیمت کمتر و مناسب تر باشد می تواند در فروش بیشتر آن تاثیرگذار باشد.

۶- در هر دفعه دانلود هر فایل، ۵۰ درصد قیمت آن، به سایت محتوای دیجیتال و ۵۰ درصد آن، به تهیه کننده فایل تعلق می گیرد.

 

دعوت به همکاری سایت محتوای دیجیتال

دعوت به همکاری سایت محتوای دیجیتال

آگهی دعوت به همکاری

۷- پس از هر مرتبه فروش هر فایل یک ایمیل به تهیه کننده فایل ارسال می گردد و در پایان هر ماه مجموع درآمد حاصل از فروش فایل ها به تهیه کننده منتقل می گردد.

۸- میزان فروش هر فایل کاملا به کیفیت آن فایل و کیفیت توضیحات همراه آن بستگی داشته و کاملا به خود تهیه کننده بستگی دارد و در این خصوص هیچ تضمینی از طرف سایت محتوای دیجیتال داده نمی شود. ممکن است که یک فایل بارها فروش رود و فایلی دیگر هیچ گاه فروشی نداشته باشد.

۹- تمامی مسئولیت کیفی و کمی فایل ها با تهیه کننده می باشد.

۱۰- پس از یک ماه از بار گذاری فایل بر روی سایت، در صورت تمایل، تهیه کننده فایل می تواند درخواست حذف فایل از روی سایت را ارسال نماید.

۱۱- فایل ارائه شده توسط تهیه کننده توسط مسئول سایت بررسی و در صورت تایید شدن بر روی سایت قرار می گیرد.

۱۲- در هر زمان و بنا به تشخیص مسئول سایت مبنی بر مشکل ساز بودن یا کپی بودن فایل ارائه شده، مسئول سایت می تواند فایل را بلافاصله از روی سایت حذف نماید.

آگهی دعوت به همکاری

در پایان لازم است عنوان کنیم که نیازی نیست مطلب و فایل ارسالی از جانب شما حتما مطلبی پیچیده یا سنگین باشد بلکه می تواند یک راهنمای یک صفحه ای ولی کاربردی باشد. به عنوان مثال یک راهنمای ترسیم یک نمودار خاص در اکسل یا یک فایل اکسل تک صفحه ای که تنها با وارد کردن داده های خام محاسبات را انجام دهد و نمودار را رسم کند.

همچنین اگر شما یک برنامه سبک (حداکثر ۳ مگابایت) ویندوزی یا اندرویدی و یا یک کرک و مواردی مشابه آن در اختیار دارید که می دانید افراد زیادی به آن نیاز دارند نیز می توانید به مشابه فایل ها، برای ما ارسال کنید.

پس بطور کلی هر چیزی که به نظر شما مخاطبان زیادی دارد و می توان آن را به صورت آنلاین بفروش رساند را می توانید برای ما ارسال نمائید.   

منتظر فایل های جذاب و کاربردی شما هستیم. به دوستان خود نیز بگویید.

 

سایت و فروشگاه اینترنتی محتوای دیجیتال

امتیاز مطلب
5
Sending
User Review
3.5 (2 votes)
Bookmark the permalink.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *